"Дивослово"
Шановні гуртківці!
Карантин - це не причина припиняти навчальний процес. Продовжуємо здобувати знання , але самотужки. Я впевнена, ви зможете, ви МОЛОДЦІ.
04 травня
Екскурсійні методи і прийоми: методи показу, розповіді, прийоми демонстрації, порівняння експонатів, поєднання розповіді й показу.
Засвоєння екскурсоводом методичних прийомів
Методика проведення екскурсій спрямована на те, щоб допомогти екскурсантам легше засвоїти зміст екскурсій. Завдання методичних прийомів -- забезпечити найкращу дієвість екскурсійного методу повідомлення знань аудиторії. Правильне використання методичних прийомів становить одну з основ професійної майстерності екскурсовода.
-
- 06.05
- Порядок підготовки і проведення екскурсій в музей і вибір теми, підготовка плану вивчення мети, вивчення теми екскурсії
Карантин - це не причина припиняти навчальний процес. Продовжуємо здобувати знання , але самотужки. Я впевнена, ви зможете, ви МОЛОДЦІ.
04 травня
Екскурсійні методи і прийоми: методи показу, розповіді, прийоми демонстрації, порівняння експонатів, поєднання розповіді й показу.
Засвоєння екскурсоводом методичних прийомів
Методика проведення екскурсій спрямована на те, щоб допомогти екскурсантам легше засвоїти зміст екскурсій. Завдання методичних прийомів -- забезпечити найкращу дієвість екскурсійного методу повідомлення знань аудиторії. Правильне використання методичних прийомів становить одну з основ професійної майстерності екскурсовода.
-
- 06.05
- Порядок підготовки і проведення екскурсій в музей і вибір теми, підготовка плану вивчення мети, вивчення теми екскурсії
- 1. Екскурсія - це вид навчальної роботи, при якому навчання проводиться на натуральному природному або виробничому об'єкті поза межами школи, чи класу.
Екскурсія є організованою формою навчання і одночасно методом навчання.
07.05
Прослуховування тематичних і оглядових екскурсій по місту, у державних музеїв різних профелів; ознайомлення з методикою їх проведення
Міські екскурсії є найпопулярнішими у наш час. За змістом їх можна розділити на тематичні та оглядові. Останні розкривають кілька підтем, які в різних містах мають неоднакове значення. Перевагу варто віддавати підтемам, що визначають обличчя міста. У місті-герої це будуть воєнно-історичні підтеми, у місті-батьківщині видатного діяча - літературна підтема. Обов'язкові питання щодо виникнення міста, його росту, особливостей забудови, промисловості, культури.
08.05
Підготовка власного варіанту екскурсії: розробка плану складання бібліографії з теми екскурсії, добір експонатів, складання маршруту.
Створення нової екскурсії з будь-якої теми - складний процес, що вимагає активної участі цілого колективу працівників. Зміст майбутньої екскурсії, її пізнавальна цінність знаходяться в прямій залежності від знань методистів і екскурсоводів, їх компетентності, ступеня практичного засвоєння ними основ педагогіки і психології, уміння вибрати найбільш ефективні способи і прийоми впливу на аудиторію.
12.05
Робота над опрацюванням маршруту
Маршрут екскурсії являє собою найбільш зручний шлях слідування екскурсійної групи, що сприяє розкриттю теми. Він будується в залежності від найбільш правильної для даної екскурсії послідовності огляду об'єктів, наявності майданчиків для розташування групи, необхідності забезпечення безпеки екскурсантів. Одне із завдань маршруту - сприяти найбільш повному розкриттю теми.
Основні вимоги, які повинні бути враховані укладачами маршруту, - це організація показу об'єктів в логічній послідовності та забезпечення зорової основи для розкриття теми.
Основні вимоги, які повинні бути враховані укладачами маршруту, - це організація показу об'єктів в логічній послідовності та забезпечення зорової основи для розкриття теми.
13.05
Оволодіння змістом та методикою проведення екскурсії
Інструментом реалізації екскурсійного обслуговування є екскурсійний метод — один з методів надання знань аудиторії, в основі якого лежить принцип наочності, обов'язкового поєднання двох елементів екскурсії — показу та розповіді, і активної взаємодії таких учасників процесу екскурсійного обслуговування, як екскурсовод, об'єкт та екскурсант. Засобом дослідження об'єкта екскурсантами під керівництвом екскурсовода є екскурсійний аналіз: історичний, природничонауковий, мистецтвознавчий, архітектурний, літературний, виробничо-економічний.
Немає коментарів:
Дописати коментар